neděle 9. dubna 2017

Den dvacátý osmý - pět věcí, které mě rozesmějí

Když se směju, zní to hrozně, ale stejně mi to nezabraňuje tomu se smát nahlas jako kobyla.

1. Černej humor
Humor tak černej, že by mi ukradl peněženku, to je moje gusto. Cokoliv o židech, katolických kněžích, Michaelu Jacksonovi, solte to sem, to je to, na čem si pošušňám.

2. Zvířátka
Roztomilý pejsci, kočičky, koně, pštrosi, to mi většinou způsobuje záchvaty smíchu.
3. Tumblr posty
Neprojíždím tumblr jako takovej, ale mám na instagramu sledování takových sincerely from tumblr, kde jsou ty nejlepší perly a to mě kolikrát fakt dostane do kolen.
4. Memes
Nejlíp Ortel memes. Ty nevyjdou z módy nikdy. Stejně jako sandále v ponožkách.
5. Situace, kde je strašně nevhodné se smát
Premiéra, kdy mám zachovat vážnou tvář. Písemka, při které nic neumím. Přeřek na pohřbu. Cokoliv a následuje výbuch smíchu, cukání koutků, kousání si tváří a trapas.

Žádné komentáře:

Okomentovat